keskiviikko 9. helmikuuta 2011

alussa..

 Hei, ja tervetuloa HUPsukkaan täällä ollaan taas.. minä neiti A ja neiti N. edelleen ihan yhtä hupsuina kuin aiemminkin.. ja uusille tuttavuuksille ilo tutustua & tervetuloa taas!


 Aika vierii monet asiat muuttuvat monet säilyvät ennallaan. Monesti on niin että jonkun asian on loputtava/tultava päätökseen jotta uusi voi alkaa . Monesti on itkettävä itkut jotta voi taas hymyillä.
Minusta tuntuu että kohdallani on käynyt juuri näin. Siitä on ikuisuus kun olen kunnolla viimeksi kirjoittanut mitään. Asiat pyörivät päässä, kameraan en ole juurikaan jaksanut tarttua, olen ollut hukassa. Osa minusta on ollut kadoksissa taas, jokin ennen kadoksissa ollut osa taas puolestaan on juossut ulkona rellestänyt oikein sydämmen kyllyydestä ja nyt on aika vaihtaa.


Päätin tehdä suursiivousta, materia mielessä ja pääkopan sisällä. Miettiä mistä olen pitänyt, mikä on minua ilahduttanut ja palata niihin. Ehkä niin hataralta ja hassulta kuin kuulostaakin muistan kuinka kovasti pidin bloggaamisesta kuinka hienoihin ja mielenkiintoisiin persooniin melkein ehdin tutustua. Meidän juttumme vain katkesi kun aloitin opinnot elämäni meni muusiksi ja kaikki jotenkin katosi siihen pärjäämiseen enkä blogannut enää. Kaikki kaunis ja herkkä kuitenkin koskettaa edelleen, virkkuukoukku käy kädessä säännöllisesti lankakerät viilettävät lattioilla vielä, joten eiköhän tämä tästä.
Aloitan uudestaa,.. pikku hiljaa hissuksiin, minua itseäni varten vain, nöyrästi räpellellen.En uskalla luvata mitään, mutta uskon että tämä on hyvä juttu.




 Moni ystäväni on naureskellut kuinka olosuhteet vain muuttuvat mutta romppeemme (huonekalut) ovat samat.. tunnistatte nämä varmasti aiemmista Villivilla.n kuvista

2 kommenttia:

Jonna kirjoitti...

Mitä sitä hyviä vaihtamaan! Tervetuloa takaisin! Sinua on kaivattu!

Anonyymi kirjoitti...

tulin vastavierailulle ja sinähän oletkin vanha tuttu!kiva lukea taas!