lauantai 19. helmikuuta 2011

..? :-) ...? :-/...? :-)

Olen taas vaihteeksi ollut tosi kiireinen, ja kipeä! Saisi loppua tämä jatkuva lääkärissä ravaaminen pillerit ynnä muut. En tiedä onko se stressi, onko se kiire,huono tuuri? madaltunut vastustuskyky..? Työterveys lääkärimme ovat jo alkaneet tervehtiä käytävällä tavatessa?! Voih,... ja miksi poden huonoa omatuntoa siitä kun sairaana joudun olemaan kotona. Miksi minä olen enemmän poissa kun muuta.. olenko tosi huonotyöntekijä?
Näitä kysymyksiä, vastauksiakin toki on. Se mitä järki taas sanoo ja miltä tuntuu on hieman ristiriidassa.

Kiirettä pitää kaikki muuton parissa puuhaaminen  tuntuu kovin aikaa vievältä, vaikka onkin tavallaan ihan hauskaakin. Se pieni jännitys siitä kun saa ne uuden kodin avaimet.. se tulee joka kerta. Pienet perhoset ja ilon kuplivat kutkutukset vatsassa. Jännää! ei voi muuta sanoa. Koti on tällä hetkellä KAAOS tilassa, paljon on pakattu, kaikki kirjat kuitenkin pakkaamatta vielä. Onneksi tavaroita voi viedä osissa, kannanko kirjan kerrallaan en ole oikein vielä osannut päättää. Astiat yleensä saa kanntettua mutta kirjat ne painavat niin mahdottomasti.. kenelläkään pakkaus vinkkejä! Olen monesti kyllä pakkaillut kirja laatikot puoliksi täyteen jotain muuta, mutta..

Kaikesta huolimatta olen myös huomannut pitkästä aikaa olevani varovaisesti onnellinen. Pidän siitä tunteesta, maistuu makialle kuulkaas :-D Kevät aurinkokin esittäytyy lähes päivittäin, siispä onhan näitä iloin ja onnen aiheita vaikka kuinka riittämiin! Pakkaset menevät kyllä luihin ja ytimiin, eikä paljon aina naurata ripset huurussa kävellä töihin. Mutta mutta.. kuitenkin HAPPY &
matkalla Trelle tänään. Olen odottanut vkonloppua, kaupunki kävelyjä, ystävien tapaamista, kahvitteluja ja tanssia innolla... Siitä on tosi kauan kun viimeksi kävin. Tampere on pääsääntöisesti aina ollut kesäkaupunkini, tuntuukohan oudolta nähdä kaikki lumisena?


Ihanaa lauantaita muruset!

Ei kommentteja: